HTML

Linkajánló

fozzunkolaszul.blogspot.com

Címkék

Friss topikok

Infinity Blade, kaszabolás iOS alatt

2011.10.10. 09:50

Végre egy játék, amihez nem árt, ha iPad-ből a második verzióval rendelkezünk.

Nem kell megijedni, elfut a játék az első generációs iPad-en, de akár egy negyedik generációs iPod Touch-on is, sőt a leírás szerint akár egy 3Gs-en is csupán annyi a különbség, hogy az iPad2 A5-ös procijának és a PowerVr grafikus hardware-ének köszönhetően sokkal több vizuális nyalánkságot láthatunk a képernyőn. Viszont az is igaz, hogy nem ártana végre a játékról írnom. :)

Bizonyára sokan kipróbálták annak idején az Epic Citadel című ingyenes dolgot, ami az Unreal 3 engine első iOs portjának a bemutatója volt. Ez a félkész dolog egy középkori várban és annak közvetlen környezetében engedett mászkálni minket. Nagyon látványos volt, de akár azt is irhatnám, hogy döbbenetes. Én sosem voltam az U3 össze-vissza portolt motorjának nagy híve, sőt, lehet mondani, hogy kimondottan utáltam. Sok Ps3-ra megjelent ígéretes játék került kukába részemről csak az U3 motor miatt. Ricegés, folyamatos v-sync problémák, furcsa színvilág, ez jellemzi általában az U3 motorral készített játékokat. Persze van kivétel, de a nagy átlagra ez volt jellemző, sajnos... Felhozhatnám példának a Enslaved-et, ami iszonyat jó játék lenne, ha nem erőltetik az U3 engine-t alá. De az I.B. más, itt tényleg azt éreztem, hogy nagyon komolyan odafigyeltek a megfelelő minőségre.

Nem tartott sokáig, míg végül teljes értékű játék lett belőle, de ezúttal már Infinity Blade címmel. Sokan egy kereskedős point & click játékot vártak, de ez nem az lett, helyette egy kardforgató lovagot kell irányítanunk, a Fruit Ninja-ban már látott, ujjal kaszabolós technikát latba vetve. Persze az irányítás nem merül ki ennyiben, a penge elől tudunk lebukni az alsó sarkokba történő swipe mozdulatokkal, a pajzsot szimplán meg kell érintenünk a használathoz, igénybe vehetünk mágiát és hasonlók, de hagyok valamit nektek is... :) A karakter fejleszthető, éppúgy, ahogy a felszerelés is. A már meglévő holmik használat során fejlődnek, ugyanakkor vehetünk újakat, ha rendelkezünk a szükséges pénzzel. Ehhez a pályán eldugott pénzes erszényeket, illetve ládákat kell megtalálnunk. A pajzs korlátozott számban használható egy harc folyamán, ha elfogy, figyelni kell az ellenfelet, és a kardjának csapasirányával ellentétesen kell suhintanunk a megfelelő időben a hárításhoz. Ha sikerül néha kardot akasztanunk, a képernyő gyors érintgetésével tudjuk az ellenfelet ellökni magunktól.

 

Egyebet nem írok, mert itt úgysem a sztori a lényeg (mert van az is), hanem a látvány kérem. Meg merem kockáztatni, játszottam jóval csúnyább játékkal Ps3-on. És hogy ez hogy lehetséges? Ezt a bóvlit kiadó cégektől kellene megkérdezni. Mert akárhogy is nézem, a Sony fekete masinájában sokkal több erő figyel, mint az iPad 2-ben, de ezt az Uncharted szintű játékok szemléltetik is.
Aki rákattant az Infinity Blade-re, a játékot jelenleg 4.99€ áron itt érheti el az AppStore-ban.
Nos lovagok, keressétek meg az ellenfelet, és "dobjátok a padlóla..."

 

 
Grafika:99%
Zene/hang:99%
Játszhatóság:85%
Fizika:--%
Szavatosság:70%
-komoly látvány
-skálázott grafika
-korrekt hangulat
-fejleszthető karakter
-fejleszthető felszerelés
-némi logikai feladat feldobná
-hosszabb idő után sablonos
 
szerintünk: (5/5)
Szavazás: (0/5)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://playtime.blog.hu/api/trackback/id/tr533289095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása